Brev:
Pandekager til baby
13. august 2014
Alder:
8 mdr.
Pandekager til baby
Kære Helen
Lidt fjollet spørgsmål - men alligevel:
Hos os spiser vi ikke hvede pga. allergi (men er opmærksomme på, at vores søn vænnes langsomt til gluten).
Vi bager ind imellem pandekager bestående af boghvedemel, kikærtemel, moset banan (i stedet for sukker), æg og lidt loppefrøskaller (Fiber Husk).
Junior på 8 ½ måned har smagt en lille bid, og kunne rigtig godt lide det.
Er det ok, at han får f.eks. en halv pandekage i stedet for en halv bolle et par gange om ugen (Tænker primært på stegeskorpen og loppefrøskaller som evt. problem for hans størrelse.)
Vi steger dem ved svag varme.
Tak